Sleepy

Idag är jag trött det blev ju tidsomställning igår och en timme försvann så när klockan var tolv här var den elva i St.Louis och eftersom jag somnat runt halv ett, ett hela helgen var det inte så lätt att sova igår vill jag lova. Nils och jag har i alla fall haft en toppen dag och vi har haft så roligt så roligt. Finns det något mer underbart än barnskratt som kommer ända nerifrån magen? Jag tror inte det. Ikväll blir det till att ta det lugnt och tittat lite på ung och bortskämd, planera lite av veckan och sen sova tidigt :) Bjuder på lite bilder som Laura tog under Thanksgivingmiddagen i torsdags.


Lulu och Ryans pappa Stanely

Lilla Nils med sylt på hakan :)

Från vänster, Ryan, Ryans bror Nick och deras kusin Ali

Lulu, Johanna, Nils och Ryans mamma Sallie :)

Ryans kusin Caroline, en bortkommen Erika och Johanna

Ryans morbror Lawsen? (osäker på stavningen) och hans fru Debroah

Lulu är 88 år det hade jag inte trott om jag hade mött henne på gatan, en rolig men bestämd dam :) Hon har en egen dator som hon beställer hem bland annat garn till sin vävstol med. Hon beställer sitt garn från sverige ( det är bästa kvaliten och finaste färgerna), hon mejlar även och använder google inte alla 88 åringar som kan det.