Elmia

Om jag skulle räkna antalet gånger jag hört Elmia idag så skulle jag bli galen.
Alla springer runt och fixar, första avfärden går imorgon och checklistan är
väldigt låång.. såg den själv vid frukostmötet. Att alla är stressade och har
fullt upp innebär att jag inte har så mycket att göra eftersom jag tror dem
glömmer bort mig lite i all sin iver och stress. Så jag har hunnit med 20
omgångar av harpan, tre facebook besök, x-antal bloggar lästa, två
atonbladet besök bland annat.

Höll nyss på att somna för femte gången och vill bara hem till min säng.
Imorgon är det sista dagen och det känns som det bästa som finns. Imorgon
hoppas jag även att min studentklänning ska dyka upp i posten. Beställd
är den och jag vill bara ta studenten nu. Bara balklänning kvar att leta upp,
om den vita passar vill säga.

Nej ska man ta ett besök på facebook kanske, var ju en timme sen sist :O