Slut

Nu är jag hemma på svensk mark igen, hemma i katrineholm, i mitt hus. Efter ett sorligt hejdå och en oändlig resa med två försenade flyg av två möjliga och en evighetslång väntan på min ena väska då den kom i sista högen upp på bandet så fick jag äntligen träffa mamma, pappa, Sanna och Marko som stog och väntade på mig :) Vi åkte till max och åt brunch mmm vad gott med riktig hamburgare :) Sen en bilresa hemmåt, på vägen hem hade en kvinna och hennes två barn kört av vägen och snurrat runt i snön, vi var först att passera och se dom så vi stannade och lät barnen värma sig i våran bil och sen väntade vi på att kvinnans pappa skulle komma och hämta dom. Ingen var skadad så det var skönt, men det var lite otäckt när vi såg dom stå där i diket och vinka efter hjälp.


Johanna och Nils på flygplatsen

Fick höra en julkör som sjöng på flygplatsen för alla resande :)

Väl hemma packade jag upp delar av min packning, sov en stund i Markos famn i soffan och sen på kvällen kom Markos föräldrar och vi åt en god middag som jag beställt, lassagne och härlig sallad och sen kladdkaka på det :) En mysig och trevlig kväll, sen sov jag gott vid elva tiden när mina ögon inte orkade mer. Idag känner jag mig lite mer som människa än vad jag gjorde igår. Jag är genomförkyld så det blir ingen fotbollsträning ikväll som jag hade hoppats på att jag skulle orka med. Det känns skönt att vara hemma, men det tar nog några dagar innan jag riktigt landat. Nu är mitt äventyr slut på riktigt och jag avslutar kategorin Usa, Ohio, Columbus med detta inlägg. Ha det fint allihopa :)

#1 - - tessan:

VÄLKOMMEN HEM! :D Kan vi inte försöka ses imorgon? Vi har nog vääääälidgt mycket att prata om, du och jag :) Släng i väg ett sms om du vill ses. PUSS