Min mysiga jul

Det var ett tag sen, tiden rullar och jag gör mest ingenting utan bara tar det lugnt och umgås lite. I fredags var det julafton om ni skulle ha missat det, här var det lite annorlunda då varken Tony eller Glenn var här i år. Det blev i alla fall massor av julmat, massor av gott julgodis precis som det ska va och att jag fick i princip allt jag önskat mig plus lite till därtill var bara ett plus i kanten :) Efter Svensson Svensson åkte jag och Marko till Byle. På lördagen vaknade vi upp och firade jul åter igen och jag fick ännu fler fina grejer och jag gav några presenter jag med. Efter julmat, presentöppning och julfika så blev det biltur för mig in till stan igen, fixade mig iordning och åkte till Jenny och hennes hemvändarfest ( hon är hemma i Sverige från Malta nu över jul och nyår) och där hade jag en ypperligt trevlig kväll.  



Söndag, måndag och tisdag har jag tränat, sovit och hängt med Marko. Jag har egentligen inte gjort mycket alls, men tiden rinner iväg. Imorgon blir det fika/tidig lunch med Jenny och Tessan och så ska jag försöka hinna med att fixa lite grejer inför skolstarten :O Lite nervös för om jag kommer att klara av att disiplinera mig till att plugga hemifrån, men det är nog för att jag just nu sover bort halva dagarna och inte har några rutiner alls, jag har jullov helt enkelt ;) Hoppas ni haft en mysig jul! Nu ska jag fortsätta med mitt ointressanta liv, men underbart sköna liv.
#1 - - Olivia:

Mysigt!! ^^