Erikas 2010


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Massor, jag var utomlands helt på egen hand, reste runt i USA, var barnflicka till en liten söt Nils och sen så tog jag ju studenten också det har jag aldrig gjort förut ;)

 

Har du några nyårslöften?

Nej inte direkt, hitta ett jobb kanske kan vara mitt nyårslöfte.


Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Inte vänner vänner men några kusiner och andra släktingar :)

 

Vilka länder besökte du?

USA, där jag besökte städerna Columbus, Washington, St.Louis, Chicago och Cinncinati. Mellanlandning i London också 3 timmar på flygplatsen ;)

 

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

12 Juni (studenten) och 20 september till 18 december (hela min usa resa )

 

Vad var din största framgång 2010?

Att jag vågade åka iväg till USA, det gav så otroligt mycket lärdom till mig och minnen.

 

Största misstaget?

Jag har skött mig exemplariskt i år så inga misstag

 

Bästa köpet?

Min dator, den kom till stor användning när jag var på resande fot :)

 

Vad spenderade du mest pengar på?
Mig själv, kläder är nog den största boven.

 

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Flera saker, studenten frihetskänslan att slippa gå till skolan att veta att det äntligen är över. Olika händelser i usa. Marko brukar vara bra på att göra mig riktigt glad och sen finns det säkert flera saker som jag glömt.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

Från och med du, med Oskar Linnros och Just the Way you are med Bruno Mars

 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare, livet är så härligt

 

Vad önskar du att du gjort mer?

Skitit mer i skolan haha det finns så mycket annat som är så mycket viktigare i livet än bra betyg :)

 

Favoritprogram på TV?

Berg flyttar in och bara Maria Montazami i Sevnska Hollywood fruar, dom andra är tråkiga.

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Åt tårta med familj och Anna och Tessan, på kvällen blev jag robinson vinnare på klassens robinsonfest ;)

 

Hur skulle du beskriva din stil år 2010? 

Bekväm


Den bästa nya personen du träffade?
Måste säga flera, det var så många i usa som jag träffade som gjort avtryck hos mig. Orkar inte rabbla upp alla, men det var många fina människor allt från mina släktingar till Ryans släktingar till Jessica och "främlingar" som man pratade med under promenader och berättade intressanta historier från sina liv :)

#1 - - Jessica:

Saknar dig massor! Ensamt här utan min svenska kompis... Antagligen (och förhoppningsvis, eftersom jag inte trivs) lämnar jag väl Columbus snart och får det bättre någonannanstans, må det vara i USA eller i Sverige. GOD JUL & GOTT NYTT ÅR! :)