Is that a smile on your face

Jag har bloggtorka, tycker det är urtrist att inte ha internet, sen så har jag inte lust att blogga när jag ändå aldrig kan lägga upp bilder. Jag gör inte så mycket om dagarna umgås lite med vänner, har en låång lista på saker att göra varje dag så prickar av grej efter grej, har bland annat rensat ur garderoben, så nu får kläderna plats. Jag fixar lite grejer inför resan sakta men säkert för att slippa göra allt sista dagarna (jag kommer nog vara skapligt virrig då i alla fall) sen så knåpar jag här hemma med annat smått. När jag är i USA så ska jag försöka ösa in bilder här på bloggen och visa hur jag har det ;) Synd bara att min bloggdesign är som den är, men har inget engagemang för att göra någon häftig design som passar en blogg som befinner sig på ett äventyr ;)  Jag blir ändå aldrig nöjd med det jag lyckas knåpa ihop själv. (Har inte blivit det ännu i alla fall)  

I det här huset kommer jag att bo under min vistelse i Columbus, rätt gulligt och det är fint inomhus också kan jag säga då jag har sett en del bilder även inifrån huset ;)