Fredag!

Äntligen är det fredag! Två prov avklarade och jag öste på matten och ett
g känns spikat sen är det en bonus om jag får högre. Jag har Marko att tacka
för detta, min personliga matte lärare :) Som jag saknar massor, men ska få
träffa om några timmar :) Naturkunskapen kändes det också som att jag kunde
en hel del på så g ska jag klara av där också. Pluggandet kunde ha varit bättre,
men nu är det snart lov så orka :P
Idag ska jag till friskhuset och fixa ett gymkort så att jag kan börja träna mig
stark och fin. Pumpa på nu bara så jag snart kan börja träna fotboll igen. Sen
så ska jag köra till arlanda och jag är lite nervös för hur det ska gå, men jag
kan i princip vägen i huvudet och sen har jag gps:en och arlanda brukar vara
rätt bra skyltat ;) hihi
Tjing!
#1 - - Malin:

Höhö, jo Arlanda brukar vara det :)

Ha de så bra nu när Sara kommer ner!

Saknar du! <3

#2 - - Sara:

Erika, jag har en känsla av att jag kommer glömma att kliva av planet eller något liknande så bli inte orolig om du hittar mig på Arlanda!

#3 - - Helen:

nu när vi har gymkort så kan vi ju bli värst biffarna under vintern! du får väl höra av dig ibland när du ska dit och träna så kan vi gå tillsammans!

#4 - - Erika:

Ja Helen, jag hör av mig när jag ska bege mig ner, roligare att träna tillsammans med någon annan :)