Sammanfattning Februari

Jag kom på att det ju är sista dagen i februari idag så då är det dags för mig
att köra en månads sammanfattning.

Bra saker:

*  1/2 Jag hittade en the fray skiva som har spelats varm här hemma

*  6/2 Jag läste ut tredje boken i "twilight-serien"

*  14/2 - 22/2 Sportlovet
* 14/2 Alla hjärtans dag hemma hos mig
* 17/2 Bowling kvällen med tjejerna
* 17/2 Mys dagen med Tessan och Malin
* 18/2 Bio " I taket lyser stjärnorna" med flicksen
* 21/2 Norrköping med Anna
* 27/2 Skoltidningen är klar
* 28/2 Kvällen hos Maria med flicksen

Tråkiga saker:

* Beskedet om att Sebbe har cancer, lite bra på den också för nu kan han
behandlas och bli frisk.
* 9/2 Att vi förlorade skol- SM matchen
* 23/2 - 24/2  Att jag blev matförgiftad och mådde dåligt

Ja min bra sida forsätter att ha ett bra övertag och jag hoppas att det fortsätter så.