Så har en vecka passerat

Ja nu har det gått en vecka utan praktik och det har gått fort.
Även om jag inte har gjort så mycket så har tiden bara runnit
iväg. Idag ska jag tillbringa dagen med Anna som jag redan
pratat med på telefonen och väntar på att hon ska komma hit.

Jag sitter och funderar lite över fotbollen just nu, som kanske dem
flesta i laget gör om jag får gissa. Träningarna drar igång på
söndag men vem är våran tränare, som det är nu har vi bara en
tränare kvar av tre. Och det är ju ingen hållbar situation att bara
ha en tränare till ett a-lag. Undra vad vi får för tränare nu och hur
länge det kommer att dröja innan det är klart? Hmm nu blev det
mycket för min hjärna igen :O hehe

För övrigt vill jag bara tycka lite synd om mig själv, jag drog upp
min inflamation i handen när jag var på boda borg i onsdags och
det är väldigt jobbigt för jag är väldigt svag i höger handled just nu
och det är inte till min fördel (på mornarna orkar jag knappt hålla i
en mugg)  men jag tycker ändå att det var värt smärtan för boda borg
är så sjukt roligt. Haha

Ha en härlig dag trots att vädret inte är så härligt ;)