Med leendet på sne

Ja jag kan inte säga att Idol håller speciellt bra standard i år, jag
har tittat på hela fredags programet för första gången i år, eller jag 
bytte till trean när juryn babblade och johan palm sjöng, men annars
såg jag allt ;) Vad juryn tycker spelar ingen roll för mig för det är ju bara
åsikter och jag har ju redan skapat min egen och när det kommer till
johan palm så hoppas jag att alla fjortis tjejer är ute på halloween fest
ikväll så de glömmer bort att rösta och att han åker ut, det är gräsligt så
han sjunger det är hemskt! aaaaaaaaahhhhhh faktisk så jag kan säga
att han sjunger falskare än mig och det är det inte många som gör ;P

Jag är glad så länge som Robin B, Lars, Kevin och Alice är kvar för de
är dem enda som är bra ;) hihi

Nu ska jag titta på dagens första one tree hill avsnitt ;) hihi gud vad jag
längtat, men dem som väntar på något bra kan aldrig vänta för länge ;)

Annars har jag haft en trevlig dag i sällskap av Anna, vi tittade på två filmer
och spelade sant eller falskt ;) Jag vann, men det var bara tur haha

Trevlig kväll på er alla :)