Äntligen bay bay Johan

Hela min dag gick från en tvåa till en trea på en fem skalig mätning
när Johan Palm äntligen lämnade idol! Haha Jag har suttit och skrattat
och lett av att se alla små fjortistjejer gråta förtvivlat över att han fick
lämna idol. Gud så pinsama människor, jag skäms dem gråter floder,
tråkigt nog så kommer denna människa troligtvis finnas kvar inom musik
branschen men de där flickorna är för unga och duma för att inse att idol
inte är allt. Jao nu kan man se idol utan att behöva byta kanal när Johan
ska sjunga ;) mahaha

Jao nu börjar pirates filmen igen så ska kila ;)

Lite bättre i armen nu, klarar av lite mer ansträngning än tidigare idag :)
Det ler vi för

God natt och hare bra mina vänner !
#1 - - Cecilia:

Det var en lättnad när han äntligen fick lämna idol!

och jag håller med dih angående alla fjortistjejor, pinsamt! Speciellt hon som kom upp på scenen.. Vad tar det åt dom?