Hej världen!

En ny dag har startat och snart ska jag och mamma ner på stan
och göra lite inköp.

Jao och blogg.se har flyttat fram serverbytet ännu ett dygn. Verkar
vara problem med det där bytet så ja jag får helt enkelt stå ut med
att inte kunna blogga när jag vill för severn är överbelastad ibland,
men förhoppningsvis är det fixat inom en vecka.Vågar inte skriva en
dag för man vet ju aldrig om det blir fram flyttat en gång till eller två ;)

Ikväll blir det fest också :) Jag väntar på besked om det blir match
imorgon eller inte igår läste jag matchen inställd igår fick jag sms
22.50 eventuellt match söndag. Jag fick ett samtal på morgonen
om det blir match kan du spela då? Ringer dig senare om hur det
blir. Fram och tillbaka, fram och tillbaka.. jaja det jobbiga är att
klockorna ställs om inatt och kommer jag hem halv ett så är ju
klockan halv 2 sömn mässigt sagt och så vidare det är lite jobbigt...

Jag uppdaterar när jag vet mer mina vänner! ;)

Hare bra/ Erika *