Jag krymper

Ska även nämna att jag  var hos skolsköterskan och såg fram emot
att se hur lång jag är, men man ska aldrig se fram emot ett sådant
besök.. Jag var då 166,5 cm lång och vi mätte mig två gånger för jag
sa att du det där kan inte stämma så då mätte hon mig till 167 cm
men när hon skulle fylla i mig i datasystemet så sa hon ja du var
168 i 8:an så då ändrar jag inget på din längd. Tack det känns bra så
man inte har börjat krympa redan ;P

Alltid lika besviken när man går därifrån jag vill fasiken i mig vara
172cm och har alltid velat får operera mig eller något så enkelt är
det.. men om någon frågar efter min längd svarar jag nästan 170
det låter bra och hos polisen var jag 169,2 utan skor så det så det var
 i sjuan :P

Då var veckans träningar över och jag ser fram emot att få vila lite
det blev en tuff start efter förkylningen/febern. Men va fasiken det gör
mig bara gott :P Nu ser jag fram emot att sova :)

Hare bra/ Erika *