Hejdå Sverige

Detta blir sista blogginlägget för Augusti ;) För om 6 timmar så lämnar jag stan.
Den här dagen har jag spenderat med Tessan, vi tittade på film och spelade
spel typ som igår med andra ord sedan åt vi ananas också och pratade skit :P
Det har i alla fall varit en jätte trevlig dag.

Här är två bilder då vi provade mitt snygga hallonröda läppstift ;)





Pappsen fyller år idag så vi har ätit tårta nu på kvällen *mums* Tänk att för ett
år sen kom mina fastrar och överraskade oss för att gratta min pappa och
sedan kom mina kusiner som jag inte träffat på flera år. Det känns som det
var igår men det har redan gått ett år. Det är sjukt vad tiden flyger iväg, jobbigt
men ändå skönt på något vis.

Hoppas ni klarar av en vecka utan mig, men jag tänker inte slösa min tid på
någon dator utan allt ska bli till att se en ny kultur, ett nytt land och få sola och
bada så det räcker för hela vintern ;) hehe skapa minnen som aldrig förr och
ha en toppen vecka helt enkelt ! Ses 1 september igen mina vänner!


En bild på mig, så ni inte glömmer hur jag ser ut haha ;P

Hare bra / Erika *