A wonderful evening

Jag har haft en toppen eftermiddag och kväll med min kära Tessan :)
Vi hyrde först tre filmer för samanlagt 28 kr vilket vi får se som ett
väldigt bra pris vi hyrde varsin film på Tempo och en film på Specce
det var ju en sådan där deal att man bara fick en film för 9kr och ska
man ha två får man betala 29 för den ena det ville inte vi så vi dela
upp oss sedan så var alla bra filmer uthyrda på specce utom en som
vi lyckades få tag på :)

Vi såg en film innan klockan sju då vi skildes åt för att äta middag sedan
en kanpp timme senare var Tessan tillbaka för att se film numer två
(alla tre filmerna var på dryga 2 timmar) så efter film nr två kände vi att
vi inte orkade med film nr 3 så vi spelade lite spel och pratade lite innan
Tessan drog moppen hem och vi bestämde oss för att se film imorgon
också :) Jag blev dagens mästare efter lite tur på "vem där" vi får se vem
som blir morgondagens Så en  film till morgondagen och sedan så ska
jag packa det sista och sedan blir det sova lite innan vi ca 03.00 lämnar
staden för arlanda och sedan Rhodos. Det är nära nu mina vänner och
jag längtar som ett litet barn längtar till julafton haha :O









Så en film till morgondagen och sedan så ska jag packa det sista sedan
sova en stund innan jag ca 03.00 begär mig av till arlanda för senare
avfärd till Rhodos! Jag längtar som ett litet barn längtar till julafton :O haha

Hare bra/ Erika *