Sträckläsning

Det blev panikläsning igårkväll/natt vid ett gav jag upp efter att 
ha somnat fyra gånger på samma sida. Jag ställde klockan för 
att läsa ut boken, men när den ringde klickade jag bara av den 
och sen sov jag vidare till den tid jag skulle gått upp från början. 

Det reducerade i att jag fick panikläsa hela morgonen och klockan
7 minuter över 9 var boken slut och det var 13 minuter till skolan 
började ;P men jag kom i tid även om en gubbe i hyrehuset brevid
klagade över mina ur gulliga grannar och tyckte jag skulle prata 
med dom om att inte leka så nära hans husvagn. Det får han väll 
ta med dem och inte mig :O ja så har min morgon varit. 

Läsningen gjorde att jag bara drog på mig några kläder och inte 
fixade håret för fem öre, så klart hade Gardis fått för sig att vi skulle
ta ett klasskort nere vid sjön i solen, så jag ser nog rätt knasig ut på 
det kortet :P jaja så kan det vara ;P

Hare bra/ Erika *