Listit

Ännu en lista att ta sig igenom :P

Namn: Erika
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Pigg
Favoritgodis: Choklad
Är det nåt du absolut inte äter: Varmkorv
Kläder just nu: Pyjamas.
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Slutet på 1800 - talet
Är du bra på matte: Lagom
Fisk eller badkruka: Badkruka
Saft eller alkohol: SaftHur många kuddar sover du med: 2st
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Familjen, mat, myggnät
Spelar du nåt instrument: Nopp
Morgon- eller nattmänniska: Morgon
Sparare eller slösare: Både och
Bästa film: Vet inte  
Tror på liv på andra planeter: Ja självklart
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja det klart.
Älskar du henne/honom fortfarande: Nej, nej
Har du några homosexuella vänner: Nej, inte vad jag vet om
Tror du på mirakel: Japp
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja varför skulle jag inte?
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej! Vilken dum fråga
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 3st
Bio eller promenad: Promenad
Är du kittlig: Skapligt
Stjärntecken? Tvilling
Rädd för insekter? Ja,  äckliga små kryp
Äckligaste insekten: Alla är lika äckliga
Största svaghet: Säger för mkt ibland
Det här är jag bra på: ?
Bästa bok? Svårt finns många
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Ge alla mat för dagen (är det en superkraft?)
Vad vill du jobba som? Vet inte
Chips, morötter eller godis? Godis
Skriver du dagbok? Ja sedan jag var 10 ;)
Har du nån flickvän/pojkvän? Nej
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Nej inget för mig.
Vilken hand håller du gaffeln i? Vänster
Vad hänger på väggarna i ditt rum? Inget just nu :P
Hur är din drömtjej/kille? Vet jag inte fören jag har träffat honom ;)
Hur många syskon har du? 3st två bröder, en syster
Vad är du mest rädd för? Att något tråkigt skulle hända min familj/släckt 
Är du rädd för blod? Lite
Saltar du på maten? Nej, händer ibland
Gillar du och sjunga? Nepp
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Media ska jag gå  
Anser du att du är stark? Stark? Mentalt eller fysiskt? Lagom på båda :P
Brukar du sola? Sola solarium? Nej nej gillar inte sånt trams. Ytan är inte allt ! 
Vad gör du om du får hicka? Säger det högt då brukar det försvinna
Har du komplex ? Nja jo
Röker du?  Nej..
Snusar du?  Nej..
Använder du knark? Nej, skulle aldrig falla mig i
Kaffe, te eller inget? Inget jag lärt mig tycka om
Har du en besatthet?  Nej det tror jag inte

Hare bra/ Erika *