Musik skojj

1. Sätt din musik på blanda.
2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
3. Använd sångtiteln som svar på frågan.
4. Fuska inte. 1. Hur mår du idag? Boys
2. Kommer du komma långt i livet? Do you really want me
3. Hur ser dina vänner dej? There you´ll be
4. Kommer du gifta dej? Vi kommer att dö samtidigt
5. Vad är ditt livs themsong? Remeber when it rained
6. Vad är ditt livs historia? Fields of gold
7. Hur är skolan för dej? Dina färger var blå
8. Hur kan du komma framåt i livet? Lucky star
9. Hur kommer imorgon vara? Sjumilakliv
10. Vad är det bästa med dina vänner? U and ur hand
11. Vad finns i lager för nästa vecka? All i want is you
12. Vilken låt beskriver dig bäst? Let´s kill ourselves a Son
13. Hur är det med ditt liv? Too little too late
14. Vilken sång kommer spelas på din begravning? Colours of the wind
15. Hur ser världen dig som? You´re still you
16. Kommer du ha ett lyckligt liv? Forever young
17. Vad tycker dina vänner om dig? Dancing in the dark
18. Vilken låt beskriver den du är attraherad av? This is my life
19. Vad skulle du vilja säga till nästa generation? Into dust
20. Har du en djup och mörk hemlighet? Somewere in between
21. Brukar folk i hemlighet fantisera om mig? I´m in the band
22. Hur kan jag göra mig själv glad? Crazy in love
23. Kommer jag någonsin ha barn? Havet är djupt 24. Vad är några bra tips till mej? I´d anything for love
25. Hur kommer jag att bli igenkänd? Det finaste någon kan få
26. Vad är min danssång? I walk the line  

Hittade listan hos http://sanjavesna.blogg.se

Hare bra/ Erika *