Onsdag

Idag var det "future city" dag i skolan med andra ord Tema dag :/
Inte jippi direkt
, men genomled dagen bra.
Blev lite trött på en viss perssons jobbiga attityd bara, shit va hon
trodde att hon kunde bestäma allt och då menar jag allt!
Det tog på mina krafter rejält.

Någon av lärarna ringde till kuriren så efter lunch kom
dom dit och tog kort och skrev om vårat arbeta.
Fotografen gav sig inte fören han fick med mig på
bild :/ usch usch hatar att synas, men han
tog bara en bild och får hoppas att den blev misslyckad. 
 
Resten av dagen har jag pluggat till engelska verb provet som
är imorgon :S måste plugga halva natten och har glömt engelska
skrivboken med gramatiken i skolan men har fått en del av
Ann så att jag kan träna in lite ;D Men får plugga imorrn på profilen :S
Jaja allt kan ju inte gå ens väg..

Hare bra /
Erika *
#1 - - Eric:

Ofta du har haft din blogg så här länge ^^!

Kommer ihåg det där future city. var inte vi i samma grupp/stad :P ? /E.